Twoj koszyk

 x 

Twój koszyk jest pusty

PROSIMY O ZAPOZNANIE SIĘ Z REGULAMINEM ZAKUPÓW NA NASZEJ STRONIE. DOKONANIE ZAKUPU JEST RÓWNOZNACZNE Z JEGO AKCEPTACJĄ

 

§1

Centrum-slubne.dalia.pl jest sklepem internetowym, którego właścicielem jest Anna Czarnecka-Dembińska prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Anna Czarnecka- Dembińska Dalia w Krakowie przy ul. Królowej Jadwigi 14, 30-202, wpisaną do CEIDIG. Regulamin określa zasady zawierania transakcji w sklepie centrum-slubne.dalia.pl


§2
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

 

Zamówienia wysyłane są  w ciągu 1-3 dni roboczych od chwili zaksięgowania  wpłaty,  najdalej do 14 dni roboczych w przypadku produktów na zamówienie. W przypadku pilnych zamówień prosimy zawrzeć taką informację w komentarzu zamówienia. W przypadku braku towaru w magazynie Dalia lub u producenta i wydłużonego czasu realizacji zamówienia, klient zostanie niezwłocznie poinformowany e-mailem o przewidywanym terminie wysyłki lub niemożliwości realizacji zamówienia. Dołożymy wszelkich starań, aby zamówienie zostało zrealizowane jak najszybciej.

 

 

§3

DOSTAWA i PŁATNOŚĆ

 

Paczki wysyłamy  w każdy dzień roboczy. Po wysyłce  każdy klient  zostaje o tym poinformowany drogą elektroniczną. W przypadku opóźnienia w dostawie paczki prosimy o kontakt. Nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienie lub niedostarczenie przesyłki wynikające z podania błędnych danych odbiorcy przez zamawiającego. Nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienia w dostarczeniu przesyłki wynikające z opóźnień  firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej.

Płatności prosimy kierować na nr konta w Idea Banku:

57195000012006002020830001

 

W tytule przelewu prosimy wpisać imię i nazwisko zamawiającego.

Anna Czarnecka-Dembińska Dalia

ul. Królowej Jadwigi 14 30-202 Kraków

 

Poniższe koszty wysyłki zawierają koszt opakowania, przygotowania paczki oraz transportu.

Nie wysyłamy towaru za pobraniem.

Kurier: 25,00 zł  (czas realizacji przez firmę kurierską 1-2 dni od nadania paczki)

Paczkomaty InPost 13,00 zł (czas realizacji 2-3 dni od nadania paczki) przy wyborze tej opcji prosimy wpisać w komentarzu zamówienia adres paczkomatu

Paczka Pocztowa Priorytetowa 17,00 zł (czas realizacji od nadania paczki 2-7 dni)

List Polecony Priorytetowy  9,00 zł (czas realizacji od nadania listu 2-7 dni)

Za pośrednictwem Poczty Polskiej wysyłamy tylko przesyłki polecone ponieważ są one ubezpieczone. W razie, gdy przesyłka nie dotrze do klienta, złożymy reklamację.

 

Przesyłkę listem poleconym priorytetowym realizujemy tylko jeżeli gabaryty przedmiotu pozwalają na wysłanie go tą formą przesyłki (suma długości, szerokości i wysokości to maksimum 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów nie może przekroczyć 600 mm). Listem wysyłamy do 10 sztuk zaproszeń, do 20 sztuk winietek lub zawieszek, do 10 sztuk numerów stołów. Jeżeli klient wybierze formę przesyłki listem poleconym priorytetowym, w który zakupione przedmioty się nie zmieszczą, powiadomimy go o tym mailowo. W tym przypadku klient zobowiązany jest do zmiany opcji przesyłki i dopłaty brakującej kwoty.

 

W przypadku niedostarczenia przesyłki nie wynikającej z winy Dalia, w imieniu kupującego składamy reklamację do właściwej firmy. Jeżeli paczka dotrze do Państwa w naruszonym opakowaniu należy w momencie odbioru przesyłki spisać z kurierem protokół szkody.

Odbiór osobistyZamówienia przygotowywane są do odbioru w ciągu 1-3 dni roboczych. W przypadku artykułów na zamówienie do 14 dni roboczych. W osobnym e-mailu otrzymają Państwo wiadomość o tym, że towar czeka na odbiór w siedzibie Dalia przy ul. Królowej Jadwigi 14 w Krakowie. Klient  ma obowiązek odebrać osobiście zamówienie w ciągu dwóch tygodni od otrzymania informacji o jego ukończeniu i przygotowaniu do odbioru. Termin ten może ulec wydłużeniu za zgodą sprzedawcy. Możliwość późniejszego odbioru musi być spisane na specjalnym oświadczeniu. Zamówienia nieodebrane w ciągu 2 tygodni lub wcześniej ustalonego na oswiadczeniu  terminu są niszczone i wyrzucane.

W naszym salonie w Krakowie można także dokonać dodatkowego zakupu poza odbiorem zamówienia internetowego, przypominamy jednak, że ceny w sklepie stacjonarnym mogą się nieznacznie różnić się od cen w sklepie internetowym.

 

 

§4

REKLAMACJE

 

Reklamacje przyjmujemy w terminie 14 dni roboczych od dostarczenia przesyłki do zamawiającego. Reklamacje rozpatrujemy do 7 dni roboczych

W przypadku niezgodności towaru ze składanym zamówieniem, prosimy o kontakt e-mailowy, telefoniczny lub listowny. Po otrzymaniu od państwa przesyłki, jeśli reklamacja będzie zasadna,  przesyłamy nowy identyczny produkt, lub zwracamy na konto zamawiającego kwotę równą wartości produktu i poniesionych kosztów przesyłki zwrotnej (Poczta Polska). Dalia nie odpowiada za dodatkowe koszty wynikające na skutek błędnej realizacji zamówienia, a tylko zwraca sumę wartości reklamowanych produktów i kosztów jego odesłania pocztą Polską. Prosimy pamiętać o właściwym zabezpieczeniu przesyłki w transporcie.

 

Warunki przechowywania produktów wykonanych z kartonów/papierów: 

1. Nie narażać na czynniki zewnętrzne tj. wysoka temperatura, niska temperatura, deszcz, śnieg, mróż, nasłonecznienie, upał

2. Nie przechowywać w nadmiernie wilgotnych warunkach

3. Nie przechowywać w okolicy grzejników, kaloryferów i lamp

Firma Dalia nie odpowiada za wady powstałe na skutek złego przechowywania produktów z kartonów, papierów. Reklamacje z tego tytułu są bezzasadne i nie będą uwzględniana.

 

Reklamacji nie podlegają produkty na zamówienie ( Zaproszenia, winietki itp.) jeśli:

1.      Treść zaproszeni jest zgodna z zaakceptowanym projektem.

2.      Klient przedstawi dodatkowe poprawki po wcześniejszym zaakceptowaniu projektu

 

 

§5

ODSTĄPIENIE OD UMOWY

 

Kupujący (konsument) w ciągu 14 dni od daty zakupu ma prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny, zgodnie z przepisami o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość - ustawa z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 r. poz. 827). W takim przypadku klient odsyła na podany adres „ Dalia” ul Królowej Jadwigi 14 Kraków na swój koszt zamówiony towar w stanie nienaruszonym wraz z załączonym pismem informującym o zwrocie towaru  z numerem konta, na który ma być dokonany przelew w terminie 14 dni od otrzymania produktu. Dalia w ciągu 14 dni zwróci kwotę równą wartości zwróconego towaru. Towar musi być w stanie niewskazującym na jego użytkowanie, w oryginalnym opakowaniu i oczywiście nieuszkodzony, dlatego prosimy pamiętać o właściwym zabezpieczeniu przesyłki w transporcie, szczególnie w przypadku artykułów, które są podatne na uszkodzenia. Jeśli otrzymamy uszkodzony w transporcie towar, nie będziemy mogli rozliczyć się z pełnej jego wartości. 
Przypominamy, że zgodnie z prawem zwrotowi nie podlegają artykuły wykonane na zamówienie takie jak zaproszenia winietki, zawieszki na alkohol itp.

Zwrot środków następuje tym samym kanałem, którym przeprowadzona była płatność. W przypadku płatności przelewem zwrócimy pieniądze na konto, z którego dokonano wpłaty, natomiast w przypadku płatności gotówką otrzymają Państwo zwrot pieniędzy w naszej siedzibie.

 

Informujemy, że nie ma możliwości zwrotu zaliczki bądź zadatku pobranego na poczet wykonania zaproszeń ślubnych i innych dodatków wykonywanych na zamówienie. W dniu złożenia zamówienia i opłacenia zaliczki lub zadatku zamawiane są materiały niezbędne do wykonania zamówionych produktów. W związku z tym przy rezygnacji z zamówienia zaliczka lub zadatek nie podlega zwrotowi.


§6

TERMIN I REALIZACJA ZAMÓWIENIA ZAPROSZEŃ

Po zakupie minimum 30 sztuk zaproszeń do zamówienia wykonujemy projekt gratis, do projektu można zgłaszać dowolne poprawki. Gratis wykonujemy do dwóch poprawek w projekcie. Każda kolejna poprawka to koszt 15 zł.

 

Zamówienie zaproszeń poniżej 10 sztuk traktowane jest jako zamówienie próbek. Cena próbki to cena zaproszenia plus 5 zł. Przykładowo jeżeli cena zaproszenia wynosi 3 złote to cena próbki wynosi 8 zł (3zł + 5 zł). Próbki wysyłamy z przykładowym tekstem, niespersonalizowane, kolorystyka również jest przykładowa. Klient może poprosić o próbkę w wybranej przez siebie kolorystyce. Próbka zostanie wykonana zgodnie z zaleceniami klienta jeżeli materiały potrzebne do jej wykonania posiadamy na stanie w salonie. Jeżeli ich nie posiadamy, wysyłamy próbkę w innej kolorystyce lub na życzenie klienta zamawiamy potrzebne materiały. W tym przypadku koszt ich zamówienia ponosi klient. Jest on ustalany indywidualnie. Próbki mogą zostać spersonalizowane zgodnie z  życzeniem klienta tzn. mogą wybrać Państwo teksty, wiersze, czcionki oraz grafiki. Za wykonanie projektu graficznego w PDF pobierana jest opłata w wysokości 25 zł. Do projektu mogą Państwo zgłaszać bezpłatnie 2 poprawki. Każda kolejna zmiana projektu to dopłata w wysokości 15 zł.

 

Przy zamówieniu poniżej 30 sztuk zaproszeń projekt również jest płatny 25 zł, jak wyżej. Do takiego zamówienia doliczana jest dodatkowa opłata w wysokości 30 % wartości zamówienia. Przykładowo jeżeli klient zamówi 20 sztuk zaproszeń po 3 zł zapłaci za zamówienie 60 zł plus 30% jego wartości czyli 78 złotych plus 25 zł za wykonanie projektu.

 

 

Przygotowanie i akceptacja projektu:

Po otrzymaniu zamówienia wraz z mailem zawierającym niezbędne dane, wykonujemy projekt w terminie do 3 dni roboczych.

Do projektu bez dodatkowych kosztów można zgłaszać dwa razy poprawki. Kolejne projekty płatne są 15 zł.

Prosimy o bardzo dokładna sprawdzenie poprawności danych przed akceptacją.

Po akceptacji projektu oraz zaksięgowaniu wpłaty i otrzymaniu listy gości przystępujemy do realizacji zamówienia. Czas realizacji zamówienia uzależniony jest od sprawnej wymiany informacji i trwa od 6 do 14 dni roboczych.

Po akceptacji projektu nie ma możliwości wprowadzania zmian.

Nie odpowiadamy za błędy w przesłanej liście gości. Imiona i nazwiska kopiujemy, a nie przepisujemy dlatego nie ponosimy odpowiedzialności za nieprawidłowo przesłane dane. Klient ponosi odpowiedzialność za przesłaną listę.

Prosimy o rozważenie kupna kilku zaproszeń awaryjnych bez personalizacji gość, z doświadczenia wiemy że często się przydają. Dzięki temu zaoszczędzą państwo czas oraz zmniejszą koszty.

 

W przypadku zaproszeń próbnych nie obowiązuje limit minimalnego zamówienia. Mogą Państwo zamówić kilka różnych zaproszeń próbnych, które wyślemy w jednej przesyłce. Cena zaproszeń próbnych jak również zawieszki, winietki to cena zaproszenia ( winietki zawieszki ) + 5 zł.

Przykład:

Cena zaproszenia 3,50 zł + 5 zł = 8,50 zł

Cena próbnego zaproszenia = 8,50 zł.

Koszt wysyłki nie zmienia się i jest zależny od rodzaju przesyłki.  W tym przypadku polecamy przesyłkę listem poleconym priorytetowym.

 

Termin wysyłki próbki to do 14 dni roboczych.

 

Cena wykonania próbnego wydruku na zwykłej kartce po przygotowaniu projektu to 5 zł 

 

 

§7

JAK SPORZĄDZIĆ LISTĘ GOŚCI

 

Prosimy aby imiona i nazwiska były w formie odmienionej, umieszczone w kolumnie jedno pod drugim. Nie ingerujemy w wysłaną przez państwa listę, nic w niej nie zmieniamy, dlatego bardzo prosimy o dokładne jej sprawdzenie przed wysłaniem do realizacji.  

 

Przykładowa lista gości:

Annę i Marcina Kowalskiego

Marię Czarnecką wraz z dziećmi

Agnieszkę i Pawła Szewczyk

Kingę Rachwał wraz z osobą towarzyszącą

 

Prosimy nie numerować listy oraz nie umieszczać kropek.

 

 

§8

RÓŻNICE W KOLORACH

 

Kolory artykułów mogą się nieznacznie różnić u każdego oglądającego i często zależą od ustawień monitora.  Staramy się jak najlepiej przedstawić naszą ofertę. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy pytać,  postaramy się opisać dokładniej dany kolor lub jego charakterystykę.  Przypominamy także, że produkty wykonane ręcznie  mogą się nieznacznie różnić od siebie,  kolorem, wielkością lub kształtem. Zaproszenia oraz inne dodatki wykonywane są ręcznie w związku z czym dopuszczalne są niewielkie różnice między poszczególnymi sztukami. Dopuszczalne różnice w nachyleniu druku to 2 mm.

 



§9

NIEODEBRANA PRZESYŁKA

 

W przypadku gdy zamawiający NIE odebrał przesyłki (np. był nieobecny), DALIA  ma prawo domagać się zwrotu kosztów wysłania i powrotu paczki. Zamówienie na życzenie klienta może być anulowane. Jeśli miała miejsce wcześniejsza wpłata od zamawiającego, to zwracamy kwotę wpłaty pomniejszoną o koszty  powrotu paczki. Gdy natomiast klient nadal akceptuje zamówienie, paczka zostaje ponownie wysłana w momencie zaksięgowania wpłaty za ponowne wysłanie przesyłki.

§10

DANE OSOBOWE

 

Podając swoje dane osobowe (podczas rejestracji w serwisie bądź zakupu za jego pośrednictwem) użytkownik wyraża jednocześnie zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych do celów związanych z dostarczeniem przesyłki oraz do celów marketingowych. W zależności od sposobu płatności i wyboru przesyłki dane udostępnione mogą zostać następującym podmiotom : PayU SA, DHL, DPD Poczta Polska oraz innym podmiotom za pośrednictwem, których wysyłany jest towar do klienta. Dane osobowe są chronione zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2002, Nr 101, poz. 926 ze zm.) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich. Klient ma prawo do wglądu w swoje dane, poprawiania ich bądź usunięcia.  Administratorem Danych Osobowych jest firma: Anna Czarnecka-Dembińska Dalia.

 

 §11

Sklep Dalia zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia bez podania przyczyny. 

 

 RABATY

Kupując u nas produkty o wartości co najmniej 800 zł mogą otrzymać Państwo rabat 10%. Przy mniejszych zamówieniach powyżej 300, 400 i 500 zł

rabatów udzielamy w formie gratisów. Aby dowiedzieć się więcej napisz do nas. Rabatów udzielamy na życzenie klienta.

 

 

Regulamin dotyczący zaproszeń i przedmiotów ręcznie wykonanych na zamówienie

 

 

ZAMÓWIENIA STANDARD

Termin realizacji zamówienia do 14 dni roboczych od momentu wpłaty zaliczki, akceptacji projektu bądź przesłania listy gość.

Termin liczony jest od momentu ostatniego ze zdarzeń. Zamówienie może zostać wykonane dużo szybciej, podajemy maksymalny czas oczekiwania. Zamówienia do 3 dni roboczych dotyczą prostych wzorów, do których materiały posiadamy na stanie, a wnętrze wybrane zostanie z naszych szablonów.

 

ZAMÓWIENIA EXPRES

Termin realizacji do 5 dni roboczych od momentu wpłaty zaliczki, akceptacji projektu bądź przesłania listy gość.

Za zamówienia expres pobierana jest dodatkowa opłata w wysokości 30% zamówienia.

 

ZAPROSZENIA- ceny podane na zaproszeniach winietkach oraz zawieszkach dotyczą zamówienia powyżej 30 sztukmniejsze zamówienia wyceniane są indywidualnie - 30% więcej od ceny w sklepie. Przy zamówieniach poniżej 30 szt wykonanie projektu jest płatne 25 zł.

Zlecenia poniżej 10 szt są traktowane jako próbki.

 

CENY PRÓBEK ZAPROSZEŃ

Cena produktu + dodatkowa opłata 5 zł do każdej sztuki.

 

CENY PRÓBEK WINIETEK I ZAWIESZEK

cena produktu + dodatkowa opłata 3 zł do każdej sztuki.

 

Personalizacja listy gości gratis dotyczy zamówienia powyżej 50 szt zaproszeń, poniżej tej

ilości pobierana jest opłata 0,50 gr szt.

 

PODANA CENA ZAPROSZEŃ ZAWIERA

PODSTAWOWY NADRUK (tekst zaproszenia + sentencje)

 

Prosimy o dokładne sprawdzenie projektu przed akceptacja po wysłaniu zaproszeń do druku nie ma możliwości wprowadzenia poprawek. Nie odpowiadamy za błędy w przesłanych do nas tekstach i nazwiskach.

 

Na życzenia koperty  białe gratis.

 

Przy dużym zamówieniu mogą otrzymać Państwo rabat, jego wartość uzgadniamy indywidualnie.

  

Przepianie tekstu napisanego na kartce 20 zł

 

Przepisanie listy gości z kartki 30 zł (do 100 nazwisk, powyżej 100 cena wynosi 40zł)

 

Na życzenie klienta wystawiamy fakturę dla sprzedawców przedmiotowo zwolnionych z podatku vat.

Oferty promocyjne dotyczą zakupu przez stronę internetową.

 

 

CENNIK ZMIAN

Dotyczy zmian w użytych materiałach

Zaproszenia mogą Państwo modyfikować według uznania. Cennik zawiera zmiany, które są dodatkowo płatne np. zmiany użytych materiałów do wykonania zaproszeń. Inne modyfikacje, nie zawarte w cenniku wyceniane są indywidualnie. Zmiana koloru papieru, wstążek oraz rodzaju kryształków są bezpłatne. Ceny dotyczą zmiany jednej sztuki zaproszenia.

 

Projekt do zaproszeń przy zamówieniu co najmniej 30 sztuk GRATIS, przy zamówieniu poniżej 30 sztuk 25 zł

 

Dwie poprawki do projektu GRATIS

 

Trzecia i każda kolejna poprawka do projektu 15 zł

 

Zmiana grubości wstążki:

6 mm na 12 mm 20 groszy

12 mm na 25 mm 20 groszy

6 mm na 25 mm 40 groszy

 

Dodatkowe przewiązanie zaproszenia wstążką wiązaną

6 mm 40 groszy

12 mm 50 groszy

25 mm 70 groszy

 

Dodatkowe przewiązanie zaproszenia wstążką klejoną

6 mm 80 groszy

12 mm 1,00 zł

25 mm 1,20 zł

 

Zmiana rodzaju przewiązania wstążki z wiązanej na klejoną 40 groszy

 

Dodatkowe przewiązanie zaproszenia rafią lub sznurkiem 50 groszy

 

Zmiana wstążki na rafię 30 groszy

 

Dodatkowe doklejenie jednego dżeta (kryształka) 10 groszy

 

Dodatkowe umieszczenie małej grafiki monochromatycznej 30 groszy

 

Dodatkowa wkładka (w modelu, w którym jej nie ma) wykonana z papieru wizytówkowego 170 g w kolorze białym lub ecru

90 groszy sztuka

 

Dodatkowa wkładka (w modelu, w którym jej nie ma) wykonana z papieru perłowego 120 g w kolorze białym lub ecru

1,20 sztuka

 

Zmiana wkładki z papieru wizytówkowego 170 g na papier perłowy 120 g

50 groszy

 

 

Zmiana papieru wizytówkowego na perłowy 250 g:

1,00 zł

 

Zmiana papieru wizytówkowego na ekologiczny:

50 groszy

 

Dodatkowa wkładka do zaproszenia w formacie 10 x 5,5 cm wykonana z:

a)    Papieru wizytówkowego 250 g 60 groszy

b)    Papieru ekologicznego 250 g 80 groszy

c)     Papieru perłowego 250 g 1,00 zł

 

Dodatkowy bilecik – etykieta do zawieszenia na wstążce lub przyklejenia:

a)    Papieru wizytówkowego 250 g 40 groszy

b)    Papieru ekologicznego 250 g 50 groszy

c)     Papieru perłowego 250 g 60 groszy

 

Nadruk dodatkowej strony w czerni 30 groszy

Nadruk dodatkowej strony w kolorze 1,00